Nyhedsopdatering: Håndtering af Snerydning efter Snestorm

Nyhedsopdatering: Håndtering af Snerydning efter Snestorm

04.01.2024

Efter den voldsomme snestorm har medarbejderne i driften kastet sig ud i en kamp mod sne og is for at sikre, at alle boligområder bliver ryddet så hurtigt som muligt.

Efter den voldsomme snestorm har vores dygtige medarbejdere i driften kastet sig ud i en kamp mod sne og is for at sikre, at alle boligområder bliver ryddet så hurtigt som muligt.

 

Vi er meget opmærksomme på, at de store snemængder kan være til gene for beboerne, hvis ikke adgangsforholdene håndteres effektivt. Medarbejderne gør derfor alt, hvad de kan, for at følge med og få ryddet veje, stier og gangarealer i boligområderne.

 

Bliv opdateret på, hvordan snerydningen bliver håndteret i din boligorganisation:
https://www.randersbolig.dk/nyheder/nyheder/nyhedsopdatering-haandtering-af-snerydning-efter-snestorm-opdateres/  



Vil du hjælpe os? - Deltag i undersøgelsen af vores beboerservice

18-09-2023

Nye åbningstider i Boligbutikken fra 1. oktober 2024

26-09-2024