RandersBolig har lavet en aftale med flere firmaer, der kan løse problemer af uopsættelig art uden for vores normale åbningstider.
Uopsættelig betyder, at det er ting, som nødvendigvis skal repareres og absolut ikke kan afvente, at det bliver hverdag.
Det er vores vagttjeneste, som afgør, om problemet skal laves her og nu.
Eksempler på ting, der kan være uopsættelige:
• totalt stoppede afløb.
• manglende varme (vinter)
• ingen vandforsyning til boligen.
• ingen strømforsyning til boligen.
• ituslåede ruder.
• skader ved brand, vand o.l.
• defekt køleskab (sommer)
Eksempler på ting, som normalt godt kan vente:
• defekt vaskemaskine
• dryppende vandhaner o.l.
• utæt wc-cisterne.
• utætte vinduer
• stoppet håndvask (brug i stedet køkkenvasken el. omvendt)
Det er dyrt, hvis du rekvirerer vagtudkald uden for normal arbejdstid. Brug derfor kun vagtudkaldet, når det er strengt nødvendigt.
HUSK - det er din afdeling (din husleje), der betaler.
OBS! Hvis fejlen skyldes dine egne installationer (opvaskemaskine, vaskemaskine, fjernsyn, lamper o.l.), skal du selv betale. Det gælder også, hvis du selv er skyld i stoppede afløb, f.eks. bleer i toiletkummen, - eller hvis du tilkalder hjælp til reparationer, du forventes selv at kunne klare som f.eks. udskiftning af en sprungen sikring.
Vores vagttjeneste kan uden for vores normale åbningstider træffes ved at ringe på RandersBolig's hovednummer 70 26 00 76.
Venlig hilsen
RandersBolig