Nordbyen kalder

Anvendelse af cookies

Cookies er nødvendige for, at hjemmesiden fungerer optimalt. De giver os viden om brugen af siden. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies og hvordan du sletter dem.

Læs mere

Nordbyen kalder - ny kampagne søsat

29.08.2022

Randers Kommune og boligforeningerne i Nordbyen har i fællesskab søsat en kampagne som skal promovere Nordbyen. Kampagnen har fået navnet ”Nordbyen kalder”, og sætter fokus på Nordbyens mange gode muligheder.

Randers Kommune har i den forbindelse afsat 1,5 mio. kr. til en øget branding- og markedsføringsindsats for Nordbyen, og har ansat Marie Ulrikkesholm som kommunikationsansvarlig, på projektet.

RandersBolig og vores kollegaer i Bysekretarietet, bidrager til indsatsen med hver én repræsentant i styregruppen og arbejdstimer i forbindelse med den, i samarbejde, planlagte kommunikations- og markedsføringsindsats i kampagnen.

Kampagnen er en del af planen om at få Glarbjergvej-området og Jennumparken ud af statens udsatte liste. Et mål som er en del af den samlede målsætning i den boligsociale helhedsplan 2021 – 2025.

Nye og indbydende legepladser og udenomsareal i Glarbjergvej-området samt det store infrastrukturprojekt i Jennumparken, begge dele finansieret af Landsbyggefonden, er tiltag som er med til at højne boligområderne i Nordbyen og gøre det attraktivt for nuværende samt kommende beboere, at bo der.

Randers Amtsavis har besøgt en familie i Jennumparken, som fortæller om hvor fantastisk det er at bo i nordbyen. I kan læse artiklen her.

Forrige nyhed
Næste nyhed